tips 2

När jag, emelie och älsklingens mamma snacka helt allmänt om livet så kom vi in på hudvård helt plötsligt. Eftersom att Nivea är ett grymt bra och känt märke, I mean who dosen't have try Nivea? I allafall så hon visade oss ett par extremt par produkter, då menar jag sjukt bra! Nivea satsar nu även på aloevera, en växt som kan hjälpa vilket sår som helst på kroppen.




  1. Den första är en tvål som du smörjer in i hela ansiktet
  2. Den andra är vattnet som man tvättar bort tvålen med bomulll och sedan låter torka in i huden.
  3. Både trean & fyran är dagcremer som är för att återfukta så det beror helt och hållet på vilken hud du har!
Hur bra låter inte detta? Jag lovar det hjälpte mig på direkten, så try it! try it! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, kika in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden!

2011-06-22 @ 18:37:38
URL: http://mjaumia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0