jag erkänner.. !

Okej det blir ingen frågestund. Har verkligen inte tid med det, och typ inga kommentarer, för jag inte uppdaterar bra. Ja, jag erkänner det! ♥ Allt för er right? Då ingår ju det också att vara ärligt. Men istället så ställer jag frågan i detta inlägget, för hade fått en fråga som jag tänker dra i slutet.
Ja, jag vet att det är sjukt borring med mobilbloggar! I know that. Jag vet även att designen börjar bli gammal och bläig, vet att hela alllttt börjar bli typ åhnej kan hon inte göra något nytt ~ jorå! Ska bli när jag får tid, tid tid tid! Jag lovar er ♥
Ett rättså onödigt inlägg men somsagt gjorde det bara för att svara på en fråga och så att ni fick lite mera info about the blogg, eller? ah vi säger så nu(!) Innan jag spårar ur och börjar snöa mig in på sommarvärmen och allt dedär.

Anonym om frågestund:
Är inte du och Linnéa vänner längre?

Svar: Som det ser ut just nu och ett tag framöver så är svaret nej på denna fråga. Synd kan man ju tycka eftersom vi ändå stog varann rättså nära. Men ibland är det så i livet att man måste släppa för att lämna. Att man måste lämna för att börja på det nya. Hur jobbigt det än låter så är det bara sant. Så vi får se vad som händer! :)

Jag svarar gärna på flera kommentarer och frågor som ni har, så det är bara att ställa en fråga eller något som ni undrar i vilket inlägg som helst, kom iihåg det :)
Som sagt, allt för er ♥


crazzzyyy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0