ingenting

Imorn åker jag hem, har fullspäckat på för-och eftermiddagarna hela veckan samt klämma in att träffa massa uppsalabor på kvällarna. Min uppdatering kommer inte vara så värst bra kan jag nog redaan säga nu, men ska försöka mobilblogga isf :)
Alldeles strax ska jag msna med min kära vän Khonaw. Har ju inte sett girlsen sen skolavslutninge, svider lite om jag ska vara ärlig, aja dom dör ju inte, om inte för saknade efter mig och kurdistan ;) Skämt åtsido! ♥

Oavsett vad vill jag säga att jag älskar dig.
Så sjukt mycket.
Du är min närmsta skatt min ögondel.
Minsta lilla skvatt utan dig, blir det saknade.
Få ord blir många, korta ord blir långa.
Jag älskar dig min underbara pojkvän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0