I said that I love you and you say the same <3

Jag och Fanny vad gjorde vi? Vi skämde ut oss på gräsplan vid konstgräs. Alltså jag vet inte. Men bruden i love u. Du är lixom vi kan sitta och snacka psykologi. Kan snacka om såna viktiga saker och i ena sekunden är vi helt borta från världen. Inte ett ord rätt eller en fot på rätt ställe. Jag älskar dig ♥

Aja helt random började jag typ jucka mot gräset och fick reda på att det gav muskler och jag fortsatte? haha! Samt var det massa småbarn på andra sidan och deras föräldrar stod o glodde, senså va dde nåra som trodde att de kunde skjuta och sikta rakt in i mål men haha de va sämst! Så jag och fanny garva lite hej vilt, samt att vi börja klättre och träna på ett mål? Vi hade gräskrig, alltså jag dog. Senså jag kände något på mitt ben, så skrek jag sjukt högt senså var det en myra? haha.

Säg något som vi inte gjorde? Alltså senså appropå dedär med att jucka mot gräset så råkade jag göra hitlershund? ah fatta inte riktigt?haha. Men jag tänkte göra rumpträning haha. Så satt jag på gräset och typ gjorde det?haha. Ah de som känner mig vet hur jag är när jag blir flumm och ba tjoho de här är livet ;)


hahaha man ser mig i Fannys solgasögoon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0