I don't know how people can do that.

Alltså en sak jag inte har förstått mig på och kommer aldrig att göra är alla dessa bröst - och nakenbilder! ärligt talat min största fråga är hur man kan göra det? Är ju helt onödigt. Våga säga nej oavsett vilken kille det är, jag menar ingen får bestämma över dig. Du gör det om du vill men det är din ensak. Tycker bara att det är totalt onödigt så att det inte finns. Jag själv påpekar just detta för jag har sett så himla många som har gjort så o blabla, men somsagt alla har nåt sätt att ta ut sina känslor på? Kanske deras sätt är att vika ut sig för då vet de att de får uppmärksamhet. Men skulle inte ens kunna skicka en nakenbild på mig till min pojkvän. Man ska aldrig säga aldrig men sån är inte jag och de kan jag säga på engång. För vi tjejer vi är så himla svaga. Ni anar inte huuuuuuuuuuur många gånger jag har sagt nej till alla ddessa frågor! Tjejer stå på er själva. Våga iallafall ha något som förstärker er. I mean if you have start, you can't stop lika a drug. Blir ju så i mängden. Jag menar hur många tjejer tror du inte att han frågar samma fråga?

Till er killar: Varför är ni inte de ödmjuka som alla tjejer finner i varenda kille? varför är ni så grymt rädda för att visa dendära blomstrande grabben som finns där inne i hjärtat? Varför utnyttja tjejer och era kompisar för att själva må bra,
please I'm begging you stop with that! Varken du eller de mår bra utav det?



Våga stå för den du är, både om du är antingen tjej eller kille, homosexuell eller bisexuell. Spela roll? Who would actually care's about that. Vi människor är för rädda för sanningen, why, why, why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0