did u know that..

♣ Jag hatar dethär vädret
♣Jag har haft på mig mjukisbyxor två,tre dagar i streck och jag hatar att gå runt i de, tycker de är skabb egentligen
♣Under denna vecka och den andra som var, så mycket sött osv har jag inte ätit på huur länge som helst
♣ Så sent som jag har börjat lagt mig, fattar jag inte hur jag klarar av egentligen?
♣ Jag har sett på fyra skräckfilmer, och det värsta jag vet är just skräckfilmer
♣ Jag hatar när människor kräver så himla mycket uppskattning men ger mindre tillbaka
♣ Jag hatar att samhället totalt spårar ut och allt fler människor drar sig till de sämre kretsarna.
♣ Mitt liv har aldrig varit en dans på rosor även fast folk alltid trott det.
♣ folk har svårt att acceptera när jag är seriös eller irriterad för jag brukar jämt skratta och va glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0