chill day

Igår var det ju midsommarafton, sjukt trevligt. Var lite folk här och vi hade det mys, grillade gott och bara snacka, snacka om grymt ju? Alla gick mellan tio och halvelva så vi la oss rättså tidigt. Blev skit trött helt plötsligt? Aja somna sjukt fort tror jag iaf ;o
Idag är älsklingens föräldrar på Vingåkers outlet, naijs, så vi är typ både barn och hundvakt, går rätt så bra faktiskt :) På tal om ingenting åt jag rejält mycket till frukost, eller ah drack mycke, te och en 'chockladkaffe' tycker det är grymt gott faktiskt :) Hoppade in i ett bad, som senare blev till en lååång dush. Måste ju ta hand om kroppen, right? så skrubba hela kroppen i typ tjugo minuter med dushkräm, sedan skrubba jag ansiktet, sjukt naijs?huh! Just nu sitter jag i bara underkläder och har precis sprayat på parfym, samt har jag en pussande pojkvän brevid mig, hur myys? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0