boriiiiing

Omgash! Det är sommarlov och kolla vädret här i Stockholm! I mean raiiiin all the time. Solen ska väl vara framme och skina, right? Så vi kan ligga ute och ssshteeka och bli bruna, bada, speala volleyboll, grilla, uteserveringar, u name it! Får sån damp på det. Hoppas det är bättre väder i Uppsala när jag väl åker hem! Skulle absolut inte skada något för mig. :)


Jag och Emelie flr en stund sen ~

Observera att jag är utan smink, men bara för att ni skulle få en bild. Tyckte heller inte att det var värt att ta mascara nu bara för att ta några kort.
The beauty and all that makes you special, it's coming from your deeply heart

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

hej tack! :D

Hihi ja ;)

2011-06-21 @ 21:12:20
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0