bad update

Okej har mest hållt på med bilderna till headern och så vidare. Framförallt är det därför jag inte har uppdaterat mycket :( Massa fler saker som ska ändras angående det.
Igår så var det absolut inte en sån dag som jag brukar ha. Typ världens segaste dag och jag hatar ju såna dagar, så jag ohc älskling bestämde oss att träna. Fan är ändå rätt stark i armarna kom jag på, men träna framförallt lår, rumpa och ben ;)
Idag storhandlade vi framförallt till imorrn, midsommar på Willys samt en snabbis inne på Ö&B men där handlade vi mest hygienartiklar osv. Precis när vi hade kommit hem fick jag panik för packade inte ner något till midsommarafton. Då var det bara att åka inte till haningecentrumt (handen.) Jagade som en boll till att hitta en topp iallafall, hittade en vit, lite ovanlig topp och köpte lite smycken, små saker u know ;) Så där räddades min dag i alla fall :)


old picture, lite roligare med fler bilder


kundvagnen


lite bättre syn,
vad gör vi? nu kör vi 1,2,3 fanta o rose alla brudar ner på knee
aja ska man fira midsommar så ska man! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0