vart tog denna underbara sömn vägen?

Jag somna så fort vi kom på färjan, men så kom pappa med en loka citron och en kanelbulle, kunde bara inte motstå! Somnar om snabbare än kvickt och rätt som det är vaknar jag utav en röst som meddelar att det är ca 15 minuter kvar till ankomst. Sliten chey fattar ingenting tar på sig skorna och virrar omkring ner till deck. Tänkte sova i bilen men den underbara solen hamnade i ögonen såfort jag precis hann slumra. När vi väl är hemma så var min tanke, åh underbara säng! Blev så fast med en dator och en tv istället för att sova.
Får se hur länge och hur mycket jag orkar samt hur länge ja lyckas hålla mitt humör uppe, haha! Ett rättså världelöst inlägg känner jag men struntsamma, vi kör såhär :)


saknar dessa tre så enormt, hoppas att vi ses snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0