lovley

Åhh! Underbart med detta väder, som vi har haft i Uppsala. Soligt och nästan helt molnfritt. Tyvärr blev det inge bad men det blev att sola och bli brun. Fick en sjukt ful linje i nacken efter min magtröja på en promend i typ 50 minuter :( Var ju så sjukt varmt så att Andreas bjöd mig på glass, eftersom vi va ute med min hund senså tog han jacks koppel över mig och kände att han hade lite makt. haha! ;)

på eftermiddagen kom syster och hennes sambo över på lite fika! Alltid lika mysigt och trevligt. Haha även där tog vi ut hundarna på en promenad och eftersom att Albin är så liten så hade han blivit helt svart geggig enda upp till magen. Jack blev bara sjukt svart på framtassarna så de såg lite roliga ut! :)

Just nu sitter jag här vid datorn och kollar runt lite allmänt bara. Har vääl inga speciella planer inför kvällen som man önskade att man hade. Skulle va sjukt mys och sitta med ett gäng goda vänner i stadsparken nu! Åh lovley.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0