..

Lita aldrig på någon! Oavsett vad som sägs. du kan aldrig vara säker på en människas inre. Men de är du som vinner. Hur du än brinner för någon, så nej! Någon som svikit dig kan du aldrig tro på igen. Hur den än visar det i början. Så kommer det fram tillslut. Ta dina val. Men tänk igenom det noga.

Jag vet att jag sa att han skulle få kämpa. Men jag föll om på nytt igen och tyckte att han hade kämpat väl. Ni hade rätt, men när man är i sin fantasi full av livliga sms, ord, samtal, meninar så inser man inte sånt. Nästa gång ska jag fanimej lyssna bättre. Hoppas jag!



Så innan du gör något som du är osäker på låt det ta flera veckor låt de ta upp till månader. Fast det är svårt men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0