the time we have are more than wonderful


saknar mina glasögon, tror att de är bortaa och de finns inte kvar :(

♣ När jag väl städar, städar jag allt och kan inte sluta förrens allt är snyggt.
♣ Jag hatar mattor, varför inte sattsa på ett snyggarre golv?
♣ Jag kan lida av en form ätstörning..
♣ Jag kan inte gå någonstans utan att kolla i spegeln sjuhundra extra gånger
♣ Jag kan klanta till mig hur mycket som helst, är nog klumpigare än dunder klumpen
♣ Jag utvecklar mitt perspektiv på att tänka för varje dag
♣ Mina minnen från de dåliga har förstärkt mig
♣ Alla som har någonsin spottat o kollat ner mig, har kommit med förlåtelse
♣ Jag vill ha eget boende, NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0