städning

Haha morfar kommer imorrn så då blire städning nurå! Haha har somnat så sjukt sent dom senaste nätterna för att vara jag? wierd. Haha klippte gräsmattan för första gången igår. Man får ju fan tränngsvärk i armarna, helt sjukt ;o

Nydushd och nästan helt fixad. ska få tag på angelica eftersom att hon hade ringt. Få se vad hon ville! Skulle va naijs att träffa henne faktiiskt.  Gjorde ett litet inlägg så att ni ser att jag lever.
Nej nu ska jag fixa min garderob den ser rent sagt förjävlig ut. Blir en rensing då också ser jag nu! Såå vi hörs


Kommentarer
Postat av: nathalie

Du klippte faktist gräs för nån sommar sen kanske att de va förra tror jag de va

2011-07-20 @ 13:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0