rubrik saknas

Åhh fina ni! Bloggade ingenting igår, varför? Jo för att efter att morfar hade tagit taxin hem så åkte jag till pappa för att säga hej till dom där hemma, fast dom var u på banken så hann träffa honom i vad var det tio minuter, innan jag skulle till Sara! Väl hemma hos Sara så övade vi bara cheer och blev än jädrans massa snack, lovley
Alla började dra sig hemåt runt nio, halvtio tiden så jag var hemme runt tio och kom på att jag inte hade packat ett skit! Packade så mycket jag kunde, höll på och somna medan jag gick igenom alla kläder. Så lag jag mig i sängen och tänkte snacka ut med Donna. Men hur bra funkar det när inte hon hade teckning inne i stan? Wierd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0