Oslo

Idag på aktuellt var det ju minnesstund landet runt. Senså när dom pratade igen, när dom intervjuvar folk hur hemskt det är. Jag klarade inte av mer. Jag var tvungen och gå ifrån tvn. Så då känner jag bara ännu mera medkänsla för hela Norge och hela Oslo samt alla invånare som blivit drabbade. Jag vet att jag ska bli psykolog. Men detdär klarade jag inte av. Sett så mycket under dessa dagar men nej det gick verkligen inte. Satt och grät nästan, de var därför jag inte klarade av mer. Finner ärligt talat ingeet ord för hur jag känner. Jag är bara medlidande och tänker på alla i Oslo dag in och dag ut. Är så sjukt synd. Ingens liv kommer kunna tas tillbaka, ingen kommer kunna få tillbaka en kärlek som blev dödad oskyldig. åhh!

R.I.P till alla som dödats, till alla som gått bort, till alla liv som vi förlorat, till alla oskyldiga änglar. R.I.P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0