me and my lovley brown hair in pictures

Jag har fått många frågor hur jag passade i brunt hår, och hur jag såg ut i det! Jag tycker själv att ja passar suveränt i det. Fast i vinter, somsagt brukar ju alltid tona de i någon form utav brun men i vinter då ska ja nog gå lite åt det röda hållet, intresting!
som sagt jag har haft alltfrån till mörkbrun, till blonda slingor i lusbrunt till kastanjebrunt a you name it! tog inte bilderna i någon speciell ordning så det är lite skillnad mellan åren och utsendet. så här har ni några pictures to look at, enjoy the moment ;)


bortsett från den fjortis jag va, så älskar jag mitt hår!




































Kommentarer
Postat av: Jke

Du passar galet bra i det OCH du är galet lik Leighton! :)

2011-07-21 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0