@ mamsens place!

Myst ute i trädgår'n hela dan! Så himla chill! Haha jag kom på en sak. Att vi är så jävla dumma. När vi är lediga eller något på direkten ska vi hålla på och boka in och stressa med datum men jag menar? vi är lediga man ska ta det lugnt man ska njuta. Inte stressa! Jag kan defenitivt säga att jag är stressa denhär sommaren. Lite synd faktiskt. Nu är jag hemma i uppsala, imorrn ska jag på ika i stockholm, på onsdag ska jag ev träffa två fina vänner ifall jag hinner. Morfar kommer på torsdag så kommer ha lite svårt att träfa folk. Han åker hem nästa torsdag och samma dag drar jag till fina Evelina i Eskilstuna och stannar tills söndagen, då jag beger mig direkt till natta för att på måndagen kunna åka till leksand. Kommer hem på torsdagen och på lördagen ska jag iväg till något militärgreijs, kommer hem den trettonde. Den fjortonde ska jag på uttagning till cheerlag. Senså bara tre dagar till utav mitt sommarlov! Vart tog sommar'n vägen för mig?


saknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0