jag har rensat, men du har bländat

Är lite sådär halft färdig fixad, har iaf dushat, så de känns skönt! tänkte ju gå ut och sola så kollar jag ut på molnen, och tänker nej grått och trist? när ska vi få våran sommarvärme och sol? Bara att hålla tumarna på att den kommer, så att man kan bli liteee brun och va' ute denna sommar!

När man är liten tycker man ju synd om saker & ting. Så jag kunde inte låta min hund sova på golvet utan nästan vingade honom upp i sängen. Nu efter några år så bestämde jag mig för igår att jag ska kämpa för att få bort honom från min säng. Det är absolut inte fressshht för fem öre. Så håller stenkoll på sängen och han småmuttrar på mig och kollar på mig som om jag misshandlar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0