innan rubriken

Okej jag vet att vissa dagar blir mer uppdaterande än andra. Men bloggen har jag där jag skriver ut tankar, texter och allt dedära som händer i min vardag. Alltid lika kul att kolla tillbaka! Senså är det så sjukt kul att det är lite folk som är besatta utav min blogg, och skriver till mig om problem! Blir hur glad som helst för det.
Jag vet att jag förlorar er när mina uppdateringar är helt till & från. Jag vet att det skulle kanske vara bättre ifall om jag uppdaterade ungefär åtta intressanta inlägg om dagen så att ni höll kvar vid mig. Men den tiden har jag inte. Jag känner heller inte bloggen som ett beroende. Utan det är roligt. Vissa dagar verkligen lever jag för er och för bloggen. När jag gör hundra inlägg om dan'. Men sådana dagar har jag inte alltid, eftersom det är så sjukt mycket greijer i mitt liv hitodit. Det jag ville komma fram till med allt detta, är att man ska inte behöva vara beroende utav något. De ska lixom vara kul. Gäller människor, hobbys, you name it! Ifall du känner att det är något typ som 'gud vad tråkigt, men jag måste ändå gå på den här sporten' Så sluta. Fast du kanske sviker dina föräldrar men vem är det du lever för? Vem är det som beslutar dina val? Jo du lever för dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0