ingen rubrik

Jag är nog inte den tjejen som ger sig först. Jag är mer åt det envisa hållet, då menar jag. Ja, jag är envis! Jag står för det. Jag är inte den lättaste att diskutera med, det har jag aldrig påstått. Eller det beror ju såklart på alla olika värderingar. Jag är nog svår att ha med och göra i ett förhållande eftersom att jag har såna krav och värderingar som gör att jag vill ha det så som jag vill! Jag säger att det varken är bra eller dåligt eftersom att allting har för- och nackdelar! Trots alla dessa punkter är jag den tjejen som har självförtroendet och älskar sig själv! Står för det jag tycker och tänker! Eftersom jag är så envis, så ger jag mig aldrig förrens mitt liv blir som jag vill att det ska bli. Nej jag menar inte att det ska bli någon sagovärld utan så att jag kan leva mitt liv hur som helst.
Jag är den jag är. Jag är den tjejen som prioterar sig själv, som lärt sig att man bokstavligen inte ska leva för någon annan. Utan man ska leva för sig själv och se sig själv som första punkt. Hur svårt det än är så måste man själv kunna må bra för att livet ska funka. Det är den jag har blivit. Jag är stolt över mig själv. Jag älskar mig själv så grymt mycket, det låter egoistiskt enligt de som inte fattar detta. Men det är mitt liv att leva. Jag väljer mitt liv vad folk än säger. För ärligt talat jag har aldrig bett om att bli förstådd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0