I thought that you're the person I need

Haha. har tänkt blogga hela långa dagen. Men nu när jag kolla klockan tänkte jag 'ohshiet' är den redan halvfem. Okej nu är den typ fem men ändå. Dagen idag var jag hemma också. Städat rummet och min egna toalett. Eller min och Fridas.

Haha jag dricker ju inte. Mina föräldrar har alltid sagt ''du får skylla dig själv ifall du får värsta baksmällan.' Så pappa har alltid låtit mig få smaka alkohol. Tror nog att de är för att jag ska känna hur äckligt och påvärkad man blir samt veta av vad de är för något så att jag inte ba tar nåt. Så jag fick smaka Baileys, någon hallon likör och ren whisky tror jag? Förut älskaaa ja sånt. men nu typ kunde ja kanppt ta en snutt alltså så grymt äckligt!!! Fattar inte att ja typ levde för de? Fattar inte hur folk får in de i sina munnar, siiick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0