I should'nt love you, but i want to

Åhhh, haha ni vet när man är där och tror att man är fallen på nytt,
som för den som älskar att så, har slagit ut en ny blomma.
Åhh om jag bara kunde komma i unnifunn med hur fin du är!
Du gör min, min.
Jag tror att jag är kär, eller nej jag vet inte. Vågar jag.
Den dära chansen igen, som kan göra att det skär.
I don't know.
just nu är det sommar, och den ska jag först leva upp till.
Precis som jag själv vill.
Ska försöka att fortsätta utan dig i tankarna, men så grymt svårt.
Som att en benis måst ha sina tankar för att kunna tanka om.
Jag har seriöst nog bänkat mig fast för dig.
Jag blir vilsen utav dig, vi är som ett lag.

hihi underbart är det iaf. ♥


Kommentarer
Postat av: random

har du hittat nån ny kille nu? :O

2011-07-27 @ 09:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0