i miss you more than u can understand




Bilden väcker till minnen, liv väcks. Om du bara kunde förstå hur mycket jag saknar dig! Du är en underbar vän och jag menar, vi har vart emofjortisar, vi har vart fjortisar, vi har fått hela skolan att hata oss, vi har raggat på varenda kille vi tyckt vart snygg. you name it. Idag? hur ser det ut idag? Jag vet inte. Det enda snack vi lyckas få är på något sätt bakom en skärm. Vårat sociala liv blir bara att vi träffas en eller två gånger per vår.
Åh jag saknar dig min fina vän. du betyder sjukt och jag hoppas att vi en dag lyckas vända på allt men somsagt allt har en mening! ♥

Kommentarer
Postat av: Donna

Jag blir fan tårögd av att läsa det här. Vi har som sagt sjukt med minnen. Båda bra och dåliga, men alla minnesvärda <3 Och fler ska det bli, vi får tillsammans försöka vända på allt och få tillbaka OSS igen. Love you <3

2011-07-19 @ 01:45:47
Postat av: Jenny

Fina tjejer!

2011-07-19 @ 23:12:03
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0