i feel like a fallin in sleep

En filosofi över mitt underbara liv. jag har ingen aning om varför jag skriver detta? Ingen aning om varför jag har börjat varje inlägg med 'haha.' Ibland händer saker som man inte märker. Blev inget med sävja för kan inte ta det här i bloggen, eller eftersom det gäller en nära vän så är det inget ja vill skriva ut! Så just nu sitter jag och lyssnar på bs- i'm not a girl, not yeat a women. Den låten är den bästa när man vill filosofera i sin egna ro. ingen idé att filusefare eller fundera. Haha för vad ska jag göra det över? Jag har ju inget problem. Eller jo att jag är allmänt trött och vill träffa massa fint folk! Från och med i höst ska jag sluta boka utan lixom om man vill träffa någon är det ju ba' att ringa upp! För man vinner inget på att boka. Ett helt ointressant inlägg om min kväll/natt. Kansek borde ta och sova? ahvenne. Men nu så ska jag va social med fina Jack, ser att han har skrivit till mig på fejjan, fast det har donna också! Godnatt och puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0