I do what I want to do

Alltså nu har min syster åkt. Funderar på att lägga mig så jävla trött att det inte finns! Fast då är nackdelen att jag kommer vakna i natt, haha! Fick solglasögon utav syster och tvåhundra utav morfar, sjukkt naijs me sommar pengar! Ska nog in till banken imorn och sätta in (a)

Fast nu så ska jag göra ångbad senså tänkte ja ta ett skrubbbad. Kasta dendära borsten när jag städa men får väl ta något annat. haha! Ska i alla fall ha en fin hud. Har ju inte hunnit koppla av nästan. Så det blir en bok till det.

Imorn kommer Jossan eftersom att hennes mamma skulle hit så bad jag henne också att följa med, så sjukt grymt! Har inte sett den tjejen på grymt länge alltså. Så det blir chill. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0