I am who I am

Varför mig?
För att du såg mig när jag va osynlig!

Åhh jag bara älskar en prinsessas dagbok!! När ja va liten fick ja för mig att den va sjukt dålig så jag har vägrat sätt den förrens nu. Men måste se alla filmer. Såg ettan och gud. Jag föll verkligen på dom sista meningarna!

Nej nu ska ja lägga mig, syster kommer imorn vid halvelva. Så ska vi åka på en biltur med morfar vid gamla platser typ ulva kvarn och ulleråker. Ska bli galet mys, dessutom med picknick. Nej är så sjukt trött så i natt ska jag för all del få i mig lite sömn

I am who I am

Jag är den tjejen jag vill va' jag är den tjejen ja är för allt jag har kämpat igenom under alla dessa år som vart mina 16 gångna. Nu känner jag att jag lever. Att jag är vid liv och kan göra vad jag vill. Min insida. Det är den som räknas, och jag vet att det är den som gör mig. Sen att jag är dendära tjejen med det dära speciella skrattet och glimten i ögat har jag fått efter min självkänsla och mitt självförtroende. Det är tack vare allt skit som jag har haft i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0