I always laughing when someone crying

Ett riktigt härligt tips till alla er som inte gillar kaffe. Jag gillar heller inte kaffe, men i vintras när jag var hos min underbara saknade Angelica så gjorde hennes mammas en sjukt god kaffe. Jag själv gjorde en egen sort utav denna.

  1. Häll i ca: 5-10cm kaffe beroende på hur mycket kaffesmak du vill ha. Ta en rättså stor och avlång mugg helst.
  2. Häll i tre-fyra rågade skedar o'boy, beror också på hur mycket smak du vill ha.
  3. häll i mjölk upp till kanten, eller ah så mycket du orkar dricka upp.
  4. Klart! passar perfekt till frukosten, fikat, mysstund ppå ballen, ja vart som helst. Såå himla gott :)
Hoppas ni provar detta, I know it's sounds very disgusting but taste. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0