how much i still fighting for my self

Jag har ju en skrivit en del här på bloggen hur mycket jag har fått kämpat. Men för det betyder det inte att jag fortsätter att kämpa. För jag menar du kommer ingenstans här i livet om du inte kämpar. Om du inte väljer vägarna själv. Folk som har spottat på mig, har alltid kommit tillbaka. Folk har tryckt ner mig. Folk har gjort allt för att såra mig. Får höra kommentarer än idag. Fast jag har lärt mig att inta ta åt mig, för ingen i hela världen har rätt till att ta åt sig av någons kommentar som är negativ.

Killar och tjejer, var aldrig rädd för någon därute. Den som trakasserar dig, mår minst lika dåligt själv och kommer att be om förlåtelse förr eller senare. De som märker att du är stark och kommer med en dålig kommentar gör det för att få ner dig. Så lär dig att förstärkas utav negativa kommentarer.

No mather what ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0