home sweet home

Mammas kompis och hennes son kom, så åkte vi typ till något ställ för mamma skulle ha hasselnötsbark? Ah tog hundra år för dom så jag hade tråkigt. haha. Ringde Fanny och vi bestämde oss för att bada. Innan så åt jag och fick låna sommarlovskortet av Andreas :) Så åkte till vänge senså åkte vi till något bad därute. Så jväla lyckade, vi hann va i, i kanske tio minuter tills vi ser på molnen och beslutar oss för att gå upp. Precis då öser det ba' ner med regn. Haha, men vi gjorde det bästa utav situationen så hade sjukt kul ändå. Senså chillade vi hos henne och ba hade allmänt mys :)


haha fina mönster på min handduk, och ja jag låg på den.


Åt årets första smultron, lovley


Kommentarer
Postat av: fanny

Grym dag :-)

2011-07-20 @ 01:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0