hihi

Åhh saknar känslan av att bli omhållen utav den man älskar, saknar den känslan.
Saknar dedära lilla extra som ger allt detdära.
Ja hoppas att det blir så, för då får jag ju va nära dig.
ihhhh
Just nu så skriver jag dethär för att jag började tänka på känslan, och måste bara få skriva ut. Alltså fatta vad undrbat! Shiet jag dör typ för tanken, hiihi! Nej men tänker er att ni typ sminkar er så kommer den man är kär i och bara håller om en. Eller typ i vilket sammanhang som helst. Åhh. Underbart. Haha.
Nej istället för att typ sitta och drömma om dethär så ska jag gå till sängen och drömma att han gör det. wiih (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla tessy blogga mer<3

2011-07-29 @ 00:26:07
Postat av: Anonym

fuuukkkk du har inte bloggat på en hel dag jag sacknar dina vackra inläggg

2011-07-29 @ 12:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0