härliigt bad

Ähhh nu blire ett varmt och skönt bad, ska bli så jävla skönt såatt det inte finns! Tar med mig en bok med skön läsning. Blir nog någon till blogg när jag kommer upp, hoppas jag, ifall jag orkar. haha! Nej men ush imorn måste jag komma i form med träningen också. Får typ ångest för att jag inte har tränat sen Gotland och de va ingenting för att jag har försämrat mig så jävla mycket ;(
Att hålla mig själv igång och nyttig är allt för mig. känns tragiskt men jag är grymt noga med vad jag äter och såntdära. Allt för att ha en fin kropp eller a för att jag själv ska må bra. Saknar mina cheer tränigar grymt. Saknar faktsiskt hela laget lite sådär smått :(



Åhh sena kvällar, äh vad spelade det för roll. Tränade ju fullt ut med mitt grymma lag. vi var bästa. Oufh gammal bild från en träning som va grymt värd men tuff. Haha syns gott & väl på mina kinder och håret, samt på tröjan ;) Ihhh hoppas jag kommer in i TC i höst, skull va GULDVÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0