grym människa

Nej, jag begär inte att få uppmärksamhet genom det här inläggt. Utan jag vill på något sätt bara lixom skriva att du är en förebild för mig och många andra. Oavsett perspektiv så är dina låtar så sjukt grymma. De är dom som man vill lyssna på när man bara vill rymma ifrån allt. Allt du gör blir på något sätt så ballt. Hur du än gör så lyckas du att nå ut till alla som sjunger dina låtar i kör.
Jag och så många andra diggar dig så sjukt mycket att dina låtar piggnar till, som att få en att må så mycket bättre. Dina låtar, dina texter är så sjukt mycket love. Senså att jag inte känner dig gör det till en och en annan femma men jag menar det känns som att du ibland är dendära som jag delar samma tankar och texter med. Så fort något grundligt med känslor är skrivet så är jag fast i dedära klistret.
Jag ville bara säga tack! För att du är så förstående genom allt du gör. För mig är du förstående. för mig är du en grym låtskrivare, rappare och ah en grym människa. För att du har kämpat så hårt. Ibland så önskar jag faktiskt att jag kände dig,


http://danish.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0