allmänt

Jag känner mig mognare än på länge! Jag sitter hellre på en mysig uteservering än att tänka på alkoholen. Jag prioterar saker & ting. Lixom har lärt mig att ta tag i saker än att vänta. Mina fjortisperioder har redan varit. något jag släppte för länge sedan. ärligt talat ångrar jag inte ett piss jag har gjort! Jag är den jag är idag tack vare alla som funnits i mitt liv. som har fuckat upp det. Eller som jag har tillåtit fuckat upp det. Jag är inte dendära tjejen som känner för att ha tusen killar omkring sig men aoutomatiskt så blire så för att jag är mig själv. Lärt mig att acceptera mig själv. Kunna se in  spegeln och tänka 'ahfan va snygg jag är idag.' bara en sån greij är stark nog. Mina dagar går upp och ner som i varenda akt men jag står på min vakt och känner att jag ändå lever! Att jag ändå mår bra. Att allt är perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sjukt ful, och du har inte ens några killar runtomkring dig ju.

2011-07-18 @ 03:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0