<3

~ Du har ögon man kan drunkna i och ett léende man inte kan deppa i ~

Snacka om att förstärka ens självförtroende när man får höra något sånt! Så sjukt glad :)
Så stolt över mig själv att jag har lärt mig ta de tunga och jobbiga besluten oavsett vad. Fine de är jobbigt men inte lika, eftersom jag är mycket mer bekvämare i mig själv. Jag känner mig. Lixom hittat rätt!

Just nu är jag hemma, kom hem för kanske 90 minuter sen? alla sover. Javenne om de är värt att sova, haha så jag kollar tv och kom på att jag kunde blogga samt försöker väcka folk, haha! Folk kan ju gå upp nu för att hålla mig sällskap? ;) Nejdå! Senare under dagen tror jag att jag ska höra med syster eller någon annan om att ses för i mean så sjukt mycket  som händer i mitt liv hela tiden. Är man en stjärna kan man aldrig backa från toppen, ba' att acceptera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0