what can i say?

Kom hrm för några minuter sen, lite tråkigt men vet ju nu att hon är hemma, och Bkörna, ah han kommer hem om kanske fyra timmar. Han sitter ju foortfarande i London, stasckarn.

Ni måste säkert tro nu att jag och min syrra har haft skit kul och gjort massa saker ~ haha! Jag fick ju inte se för att hon hade massa greijer till mig som jag ska få på söndag, då vi ska fira jul&födelsedagar! Så jag satte mig i fåtöljen med en sjukt mysig filt och kolla på teve. Fast jag somna och hon dusha och hon greija så lägger hon sig i soffan och sover till&från, stackarn har vart uppe 30 timmar i streck.. Så vi har haft det sjukt mysigt!

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen idag! Ska föröska att det inte ska bli såhär dåligt uppdaterat igen. Tänkte ju gå upp halvsju, just för att få tid för att kunna blogga, menmen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0