visste ni att..

Jag älskar speglar, speglar och kläder! Seriöst den som uppfann spegeln är ett geni, eller heter det så? Haha nej men asso jag & spegeln har att speciellt band tillsammans, vi bara passar ihop! Kollar i en spegel så fort jag går förbi än och ja kollar så allt ser bra ut. På morgonen måste ja springa minst tio gånger fram och tillbaka till spegeln ~ lite sjukt kanske men så är det. Mina kläder, älskar jag så att jag hatar, eller ja kläder överhuvudtager för att man tror man inte har så mycket sen när man ska hänga in allt ser man hur myckeet plats det tar och ja man får aldrig nog av dom heller man vill ha nya helatin. typ beroende framkallande? haha! nej missförstå mig inte, i love new clothes. Har faktiskt lite ånger att jag inte har något nytt klädesplag för det känns äckligt att ta gamla kläder hela tin asso såna kläder man har haft i kanske en månad? och längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0