visste ni att..

Under helta mitt liv har jag fått bäst kontakt med snubbarna och det är oftast genom snubbarna jag får kontakt med girlsen. Har alltid varit så och kommer alltid att vara. Tror att det beror på förut var jag så osäker med girlsen så jag drog aoutomatiskt till snnubbarna och dem till mig. Senså stör jag mig på hur girls behandlar girls, ah går bakom ryggen, alla cat fights, ah ni fattar? Fine snubbar kör mer med slag och det kommer jag heller aldrig förstå mig på men snubbar kommer så mycket bättre överräns och på ett trevligare sätt. Fine, säger iinte att det är lätt att vara snubbe för jag vet hur jävla hårt det är med grupptryckerna & hur stor pressen är på er/dem ifall det gör ett snedsteg fel! Btw jag diggar  snubbar det är så sjuukt underbara! ihhh :))

Ni som inte vet vad ni ska göra i snubbarnas sällskap för att ni äär så blyga och sånt, va bara er själva och gå på magkänslan, & följ ditt hjärta. Jag är alltid blyg igen och då så kan ja va grymt tyst men skratta åt allt och ja, eller börja prata om helt andra greijer. Nej men blir så nervös speciellt om killen är snygg ;) haha! nej men kör ditt race och va inte rädd, allting blir bra tillslut, right? :D Bara bjud på dig själv & va dig själv tjejen! :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0