visste ni att..

Jag älskar att hjälpa folk, med allt! Så fort jag kan hjälpa till någon blir jag glad, för då vet jag att jag har gjort något bra. Tänker aldrig på mig själv i förstahand, har aldrig hänt. Ska bli ändring på det, för alla måste någongång värdera 'är det bra/dåligt för mig' 'mår jag bättre/sämre om jag gör si&så.' Grymt viktigt, en lärdom jag ska använda mig utav i år och alla andra! Såfort en människa mår dåligt vill jag hjälpa, kan ligga och gråta för att jag inte kan hjälpa personen för jag älskar ju den, haha.. sjukt! Nejmen jag har ett hjärta av guld, kan jag erkänna själv, och är väldigt glad att jag vill hjälpa&vill se människor. Vill göra dom synliga, att dom inte är ensamma eller hatade osv :) Hur dåligt jag själv mår, bryr jag mig inte om för det viktigaste är de i min omgivning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0