Världens tråkigaste dag

Seriöööst världens tråkiigaste dag, då menar ja verkligen tråkigaste! Ingen kan göra något eller så ligger alla och sover, hur roligt är det? Ush, ja som va värsta taggad och greijer. haha! Vet inte hur många gånger jag har rullat upp och ner i min kontakt lista för vem som jag verkligen kan ringa. åhh :(

Dagen är inte över än, något jag kan trösta mig med är att vi iallfall ska äta tacos, mums! Fast ska ffråga frida om vi ska dra och handla nu så att tiden rinner iväg.. åh vrf ska dagen vara så seeeg för? =(

Nej ush vilket depp inlägg dethär blev, klagar ju bara på allt! Haha nej men en positiv sak är ju att solen lyser och kikar fram, hur underbart är inte det? ÅH när jag såg att det var sol ute blev jag verkligen grymt glad och bah iiii! Verkligen vår känsla, så våren kanske är på väg? Bara att hoppas på det! :))


Kommentarer
Postat av: emelie

håller me !

men checka min blogg !

2011-01-10 @ 12:57:37
URL: http://emisss.bloggplatsen.se
Postat av: ModelBea

Dagens bloggar är uppe, hoppas att det var du som vann!

Annars kommer det en ny chans nu med detsamma!



Kram Bea

2011-01-10 @ 14:50:56
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0