vad är verkligheten

åhh fan att allt inte är så som man tror att det är. jag stör mig på det. jag kan inte fast jag kan. jag är kär fast ändå inte. jag vill hoppas, men ändå inte. jag lovar dig , men ändå inte. åh varför är det så svårt för? varför ska allt hända för fort? så att det blir för kaos. Aja man lär sig av sina misstag förhoppningsvis. försöker hjälpa andra och mig själv. fan tappar ju kontrollen, har nog redan tappat den. fast endå så har jag kontrollen. fan. vad är det här för något. åhh. Ingen har sagt att livet är smärtfritt men ja allt har ju en mening right, ;) så kämpa, kämpa,kämpa du klarar det. :) kommer ta mycket tid och vara mycket energikrävande men jag lovar dig att du kommer klara dethär. dethär är inget med jämnfört. du har haft mer kaos förut, right? oufh ah det ska gå bra.


HAHAHA! ~ två år sen ungefär ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0