hämtat syster

Hejsan sötisar, shiet vilken morgon alltså! Blev väckt typ tio i åtta, fast skulle upp halvsju, lyckat right? Så jag sprang upp och sprang till datan för att kolla om min systers plan gick rätt tid, och ja det gjorde det. Vi åkte från uppsala eftersom hennes flyg skulle komma 09.35.. Men nej då ska det vara försenat och komma in 10.45 så min syster kommer ut från gaten kanske 11.00 ? Aja när jag såg henne gick jag bara rakt fram och gjorde ingenting annan, sket i mamma & therese haha! Nu sitter jag hemma hos min syrra och hennes kille, men hennes kille kommer väl ikväll vid sju typ? Så yesbox vi gör spaghetti och köttfärsås, får se hur de smaka, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0