ushhh

Okej om ja ska erkänna själv dessa två dagar har jag känt mig så sliten att det inte finns, fine har hänt en hel del både men iallfall. Så jag tänkte typ köra allin imorn på att vara så fresssh som möjligt, eller ja känna mig själv så fressh som möjligt. Typ dricka smoothie te frukost, gå upp i tid, fixa mig så att ja känner mig fan va fin ja är sen använda min nya bbruna skinn jacka :)
Även ta dagens outfit, men greijen är den att min käraaaa spegel inte ens är ur förpackningen än? För att pappa inte har gjort det. För jag kan inte packa upp typ en två meters spegel som är värsta tung och fin själv? haha. Så ja det är fakitskt hans fel but i still love you :) ♥
Jajussteja jag får ju inte glömma att morgonblogga. Så ska ni ba shieet vad energi hon delar med sig, så ska jag också vara. Vilken bra start på dagen. Skämt åtsido. Men ja! Det är så jag menar med att jag själv vill känna mig fressh. Lixom glad, på bra humör osv. But alla har sina bad days för att kunna få energi, right? ;)


oufh ge mig bara vår/sommar. Gah där gick vi lixom fortfarande i skolan och de va så jävla underbart varmt. Ge mig det nu också :) ♥

Kommentarer
Postat av: Ailoandrea

Sehr schon, gut gemacht

2011-11-24 @ 10:01:38
URL: http://ailoandrea.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0