tre datorer , en funkar

Haha fick ju panik när ja kom på att kolla när bussarna gick och vi har ingen sånhär buss tidtabell, tror jag ah iallfall så skulle ja kolla på min dator på internet, men de funka inte, så sprang jag till fridas data, där funka inte internet? aja så jag verkligen kutar till pappa& therese dator haah! Fan vad glad jag blev att det funka på deras annars vet jag inte vad jag skulle gjort, haha ;))
Nejmen har bäddat och sånt, snackar med mikael just nu på fb, ni vet han i min klass? haha! shiet gud vad konstigt att träffa alla snart.  Känns helt sjukt, känns som om vi fick jullov igår? man bva hallå vart tar tiden vägen? Nej men en greij jag ska göra är att rikta mig mot sommarlovet, tänka hela tiden okej snart är det sommarlov, om jag gör dethär blir det fortfarande somamrlov! haha smart va? KAnske går fortare då :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0