time to go

Ihh snart måste jag dra till bussen , sjuukt det ska bli. Ärligt nu är jag riktigt taggad haha! Undra om någon har klätt upp sig? Undra om någon kommer som ny? Undra om någon har förändras? Undra hur stämningen kommer vara? HAHA! Saknar mina sötisar riktigt mycket iallfall så kommer typ hoppa på dom, haha! Nejmen har ju inte träffat dom under lovet och så. Mitt lov har vart enormt underbart. har tagit igen tid med de jag inte träffar så ofta, som vi ska ändra på. imorrn kommer min syrra hem.. ihhhhhhhhh! längtar. aja. shiet tvåtusen11 är fan ett sjukt grymt år. kan man må bättre eller? Mycket är tack vare er söta bloggläsare, när jag ser att statestiken stiger, snacka om hur glad man blir. wihooo!! :)
Blir även glad för de flesta av mina underbara vänner har hittat kärleken och är vekrligen grymt glada och mår så sjukt mycket bättre, vet ju den känslan så är så jävla glad att de får känna den känslan! Haha om ni fatta hur glad jag är för eran skull så ah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0