tankarna

Tiden börjar väl ge sig mot sängen, ush skola imorn. Helgen har vart helt underbar fakitskt! njutit varje sekund och ska lägga mig med nya tag inför en ny skolvecka! Börjar även bli frisk, så hoppas,hoppas,hoppas på att jag kan träna på torsdag. Sen på tisdag ska jag ju på möte & imorn ska jag försöka få min sistaah hit så vi ska rensa mitt rum, allt går när man pumpar musik, right? Nej men ska vända upp&ner på hela rummet! Haha!

wieh imorn får jag inviga min nya 'bodysplash.' Sitter även på och funderar på vad jag ska ha för kläder på mig, grymt svårt dethär med kläder alltså! vill ju ha vår nu! Seriöst eller ja sommar, eller ja någon form av värme. I år har det ju varit kallaste vintern på hundra år just för att snön har legat kvar sen första dagen den kom & det har inte varit nder minus strecket någon gång, kanske bara två dagar? Förövrigt har jag tagit bort sminket och funderar på vad jag ska sova i, haha stort val ~


vill ju använda min våra kappa nu,nu,nu. Herregud har typ tre vår ny köpta vår jackor jag inte använt, okej två av dom har ajg köpt i år och en köpte jag typ i somras? Haha (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0