syster imorgon

Shiet, kan inte tänka klart, kan inte andas, blir lite skakig, skaig av lycka. kan inte tänka klart, för imorrn, kommer min storasyster hem från usa, där hon har vart i fem månader precis nästan! shiet. helt underbart, en helt underbar känsla. ni vet när man älskar någon riktigt mycket och ska träffa den känslan, helt sjukt att beskriva. Kommer säkert inte kunna sova för är så jävla uppspelt! seriöst.. åh utan min syster så skulle jag inte va samma person. hon är världen för mig och önskar att alla hade en sån i sina liv! Fan va mycket bättre det skulle vara så. Därför jag är som jag är vill hjälpa alla osv för jag vet hur förjävligt det är när det känns som om ingen ser på eller hör eller när man får driv skämt tillbaka. ush! Så ja , stöttar i princip vem som helst, varför kan inte alla bara och ta och vara godhjärtade? Allt skulle bli så mycket enklare då. En greij du lärt mig syster. wieeeh kan inte bli gladare seriöst.


extremt gammal bild 08, men älskar er grymt. Min syrra och hennes snubbe hon är förlovad med, ihhh! Så glad för deras skull, seriöst :)) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0