sweeet!

ieeeh. ni skulle sett mig imorse. Typ gick till bussen som vanligt, går på och ba nej fan den är full, orka! Ah jag kollade upp såg seriöst en skit söt kille, sen vi kolla på varann :$ han va skit gullig han typ vinka till mig? awwh! Vi skulle även av på samma hållplats så då väntade han in mig typ så att han kunde gå in i mig, eller ja nudda mig? Snacka om att jag typ dog. När jag kom in i skolan så ser jag en från exculburs (?) ah ett cheerlag. Sen det visade sig att han skulle provgå och kanske börja i våran klass, snacka om glad jag blev? För han är skiiit duktig, seriöst. trodde inte dagen kunde bli bättre, men den chilla runt! Wieeeh. så nu är jag typ as glad. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0