Svar på kommentarer

Är det okej att ljuga ibland?Vad är det okej att ljuga om?
Okej jag tycker inte att man ska ljuga, okej fine vem har inte dragit en lögn någon gång? Nejmen slutade när jag fattade vad jag höll på med. Jag själv ljög till mina föräldrar om vart jag var ochsånt, men har aldrig ljugit för en vän. Jag själv har bliven ljugen rakt upp i ansiktet, men det är smällar man får ta när man älskar en person så jävla mycket så att man bara litar på den, och inte göra om samma sak. Tycker heller inte att det är okej att ljuga om något, varför ska man ljuga för? Kan inte bara alla va ärliga & raka mot varandra?

kan man typ nte få lägga till dig på msn och snacka med dig? ;o
Haha, det står på headern, kontakt [email protected] ;) Så ja det kan du, fast det beror på vad du vill snacka om, hjälper gärna till om du har problem med nåt, men om det ska vara sex snack så nej :)


inge smink & ofixad, chill dag!

Kommentarer
Postat av: souie

ursäkta men det min min dagens fråga :/



Är det okej att ljuga ibland?Vad är det okej att ljuga om? svara ; http://typsouie.blogg.se/

2011-01-09 @ 16:48:20
URL: http://typsouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0