sovstunden

Gick ju inte så bra att somna, men sov i typ tjugo minuter, fast jag mår bättre. yay! Typ har fixat mig och sånt, lixom dushat och sminkat mig. Försökt borstat håret men de är ju inte bra o borsta hhåret när det är blött och så, så jag borstar helst mitt hår när det är torkat :)

Om en halvtimme kommer ju min kära faster och hennes man på fika. Var ju ett tag sen jag träffade dem så det ska bli kul faktiskt!

Just nu kollar jag på något fett program med någon känd tränare som hjälper familjer att gå ner i vikt. Alltså shieet hur fan kan man väga över 200kg? Seriöst hur kan man må bra så och hur kan det lyckas bli så? helt sjukt, faktiskt.


jani hur kan man lyckas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0